Doba mountovani NFS

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Sobota Květen 22 15:44:32 CEST 2004

Hezky den,

jak bylo receno, duvodem byla absence portmaperu na strane klienta. Ale mate
pravdu, ze na vine byl timeout. Pres netstat jsem videl nfs komunikaci jen
par vterin a pak jiz nic. Po peti minutach se svazek na klientovi objevil. S
portmapem je to okamzite.

Z.

> Co me vsak trapi je doba mountovani, ktera se u 40 GB svazku pohybuje
okolo
> peti minut. To podle me neni zrovna bezne nebo ano?

Dobry den,

to urcite neni bezne, doba mountovani by nemela byt zavisla na velikosti
svazku. Ja mountuji vetsi svazky a probehne to okamzite.

Jelikoz jste neposkytl mnoho informaci, tak Vam asi moc nepomohu. Pokuste se

zjistit co se na strojich behem mountovani deje. Nejaka cast procesu bude
podle mne cekat na timeouty (proto tak dlouha doba). Me se to vetsinou stava

pri problemech s resolvovanim adres.

JiPi