vyuziti pouze casti displeje v textovem modu

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Neděle Květen 23 11:39:37 CEST 2004

On Fri, 21 May 2004 mkanturek na volny.cz wrote:

> Zdravim,
> po tydenim nepouzivani mi notebook DELL Latitude C640 (cip ATI
> Radeon 7500) pri startu nahlasil, ze neni nastaven cas. Ten jsem
> nastavil, ale od te doby neni pri startu do textoveho modu (linux
> 3 splash=off vga=791) vyuzivana cela plocha displeje, tj. veskery
> vystup je omezen pouze na 'maly' obdelnik ve stredu displeje.
> Zkousel jsem take vga=ask a zadat mod 0, 80x25 znaku, ale bez
> uspechu.
>
> Poradite prosim kde hledat chybu?

Tohle se nastavuje v biosu a asi jste to prehled a nastavil omylem taky.
Pokud to nevyresite, tak napiste, ja ted nebudu svuj Dell D500
prebootovavat, nicmene ta volba tam je, taky jsem ji zkousel a chovani je
presne takove, jake popisujete. Totiz ze ten maly obdelnicek se objevuje
jeste pred nastartovanim zavadece a tudiz to souvisi s biosem a ne se
systemem...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...