SENDMAIL - VELICE POMALY

Ivo Hanuska hanuska na ip-sec.cz
Neděle Květen 23 18:25:32 CEST 2004

No, jenom se zeptám, co myslíte tím, že to jede pomalu. Popiště víc toto
chování...

Zkuste nakonfigurovat sendmail tak aby používal opožděné odesílání
pošty, pak si e-mail pošle do fronty a tu zpracovává až za chvíli
(jednou za x minut, podle toho jak mu řeknete).

Pokud doručujete okamžitě on-line, pak možná bude sendmail zdržovat,
dokud mail nepošle, což by sice nemělo tak dlouho trvat.

Měl jste šanci použít nějaké posílání přes "síťové" SMTP na tomto
serveru? Jak se toto chovalo? Co říká log? Není tam něco mimořádného?

IH