FEDORA + CESTINA

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Květen 24 00:06:25 CEST 2004

kenny napsal(a):
> Zdravim, muzete mi prosim nekdo poradit kde a jak nastavit ve fedore spravne
> zobrazovani cestiny v konzoli? A take aby napr mc vykreslovalo linky misto
> znaku.
> Priklad:
> nenĂ­ souborem ani adresĂĄĹem
> -rw-r--r--    1 root   root      294 kvÄindex.html
> atd...
> Dekuji za vsechny tipy.

http://soban.wz.cz/linux/cestina.html

Problém asi zde:

Dále skontrolujeme soubor /etc/sysconfig/keyboard

KEYTABLE="cz-lat2 -u"

Toto v tom souboru stačí
Tímto nastavíme českou klávesnici pro konzoli (můžeme použít i jinou)
důležité je zde to "-u" jako unicode protože klávesové mapy ještě nejsou
v unicode :-)

U Fedora  core to musí být uvedené takto

  KEYTABLE="-u cz-lat2"

jinak to nefunguje. :-) tj -u musí být první.

To asi bude problém pokud máš správný font zaveden a přepnutou konzoli
do utf. :-)

|    ICQ    179223500                    |