OT : OpenVPN na P75 - rychlost

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Květen 24 09:08:35 CEST 2004

jozo na soueza.utc.sk wrote/napsal:
: Zdravim konferu,
:
: Nemate niekto skusenosti s openvpn na pomalsich strojoch ?
: Pentium 75 s 32 MB ram by zvladol routing+nat+
: openvpn so statickym klucom bez spomalenia 11 mbit wifi ?
: Ak nie, aka najslabsia konfiguracia by to zvladla ?

   Měl jsem tu dvakrát tak rychlý stroj (Pentium 166, který míval 32MB RAM
a táhl asi 10 tunelů na OpenVPN, 8 na CIPE (historické) a k tomu navch
2 metaliky (1MBit). Statický routing, NAT provozuje.

   Problém byl v tom, že jednou za tři měsíce se přeplnila conntrack
tabulka, takže jsem si tam nechal přidat paměť a od té doby šlapal jako
hodinky... Předpokládám, že zátěž je podobná, mohlo by to snést.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster