OT : OpenVPN na P75 - rychlost

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Květen 24 11:45:02 CEST 2004

Peter Surda wrote/napsal:
: On Mon, May 24, 2004 at 09:08:35AM +0200, Veros Kaplan wrote:
: >    Problém byl v tom, že jednou za tři měsíce se přeplnila conntrack
: > tabulka, takže jsem si tam nechal přidat paměť a od té doby šlapal jako
: > hodinky... Předpokládám, že zátěž je podobná, mohlo by to snést.
: A to vies ze maximalny pocet zaznamov v conntrack tabulke sa da modifikovat
: softwarovo?

   Vim. Přišel jsem na to týden poté, co jsem tam přidal paměť. :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster