BFU - MS IntelliMouse Explorer 2.0 & Mandranke 9,2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Květen 24 22:18:00 CEST 2004

> 1) potreboval bych pokud mozno co nejpresnejsi navod jak prinutit Linux, aby
> pouzival vsech 5 tlacitek teto skvele mysky. ( Nasel jsem par navodu ale ne
> primo pro Mandrake / KDE).
Pouzijte libovolny navod, tohle neni mandrake-specific vec.

> 2) poradi mi jeste nekdo jak se muzu pripojit na sdilene slozky v siti?
Ne, protoze nevime co chcete pripojovat. Disky z windows? Disky z jineho
linuxu? Data pres SAN? Nejsme jasnovidci.
I kdyz spojeni "sdilene slozky" trosku naznacuje ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz