Fedora 2 a iso8859-2

JF jfeit na ics.muni.cz
Úterý Květen 25 08:52:41 CEST 2004

Milan Keršláger a Rudolf Ulč poradili:

do /etc/sysconfig/i18n jsem dal podle rady
LANG="cs_CZ.ISO-8859-2"
SUPPORTED="cs_CZ.ISO-8859-2"
SYSFONT="lat2-sun16"
SYSFONTACM="iso02"

ale je to stejne, nepomohlo to (a ani cs_CZ.iso88592)

> Asi se nekde nastavi LANG jinak. Zkuste ~/.i18n

takovy soubor tam nemam, grepem -R jsem prohledal vsechny

Je to divne. Nevite nekdo o prikazu ktery urci kodovani
daneho souboru? Aspon aby poznal jestli je to utf-8 nebo
ne. Zkousel jsem Encode::Guess ale ne moc uspesne,
funguje i file -i (ale hlasi 8859-1 i na 8859-2, mozna
ze bere jen maly vzorek ze zacatku souboru).

S utf-8 mam dva problemy: TeX a Perl (konvertor
XML->HTML pomoci XML::Twig, kde to tak trochu prestalo
fungovat).

Hlavne se bojim promichani kodovani v souborech, potreboval
bych nastavit Vim tak, aby po otevreni souboru jeho
kodovani ponechal. A zda se mi, ze spise nez z analyzy
kodovani vychazi z nastaveni locale. Snad by slo neco jako

:let kod=system( "file -i " . bufname("%") )
:if match(kod, "utf-8") > 0
:set enc="utf-8"

atd. (misto file treba neco lepsiho)

Nebo na to jdu uplne spatne?