Certifikace nezavirovane posty

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Úterý Květen 25 12:49:49 CEST 2004

Vid argument s narusenim integrity spravy, ak si signujes spravu, tak ta
neaka zbytocna hlaska od antiviru (nepotrebna!) nepotesi. Hm, k tym
hlaskam (ak to chces ponimat ako reklamu - jak uz pise Roman Beitl), na
lupe.cz je zaujimavy clanok, v ktorom su spominane aj reklamne paticky:
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3339

Ci su myslienky z toho clanku aplikovatelne aj na taketo antivir
reklamne paticky, to uz necham na uvazenie vam :).

Citujem:

Jako další problematický okruh jsem nadhodil problematiku reklamních
patiček, přidávaných zejména na free-mailech do odesílaných zpráv. Tam
je to totiž ještě složitější, protože příjemcem reklamního sdělení je
třetí osoba, která s provozovatelem free-mailu zjevně nemá nic
společného, a tedy od ní ani nelze vyžádat souhlas s přijímáním reklamy.
Odpověď mne docela zaskočila: "No moment, to už jste v režimu trestního
zákona!" Podle § 239 (2) TZ se totiž trestného činu porušování tajemství
dopravovaných zpráv dopouští:

     "pracovník provozovatele poštovních služeb nebo telekomunikační
služby, který:

     (...)

     c) pozmění nebo potlačí písemnost obsaženou v poštovní zásilce nebo
dopravovanou dopravním zařízením nebo zprávu podanou telefonicky,
telegraficky nebo dopravovanou podobným způsobem."