Certifikace nezavirovane posty

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 25 13:26:55 CEST 2004

Konecne ma nekdo rozum. Jaky podil adminu toto upozorneni posila? Dostaval
jsem hory takovychto upozorneni (email pouzivam bud pres webove rozhrani
nebo na slusnem linuxovem serveru, takze zavirovani nehrozi). Apeluji i na
ostatni, aby si uvedomili, ze upozorneni posilaji nekomu, kdo virus
neodeslal. Nezvedci to o starostlivosti admina, ale o jeho hlouposti.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!