Instalace FC2 se softwarovym RAIDem 1 - problem

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Květen 25 13:59:29 CEST 2004

nektery filesystem namontovat. A SWAP je jen jeden z filesystemu (pouze
se spec. urcenim). Aspon tak mi to fungovalo na DUNIXu (na Linuxu jsem
nezkousel, nebyl duvod :-).
	Ales