Instalace FC2 se softwarovym RAIDem 1 - problem

Jaroslav Filip filip na mcs.cz
Úterý Květen 25 15:26:00 CEST 2004

Ale on je opravdu problem v tom, ze on to vubec nezapise do MBR. Pred tim jsem mel v MBR neco jineho a to tam evidentne zustalo. Ten problem se mi objevil uz u FC1. Ale tam jsem to resil tak, ze jsem si vytvoril bootovaci disketu, nabootoval z ni a nahradil grub lilem. A vse jelo, jak melo. U FC2 uz bootovaci disketa nejde vytvorit, protoze jadro je uz moc velke :o((

A jeste semi tak neco plete v hlave, ze u RH9 to s grubem v pohode slo .... ale tam zase byly problemy s tim, kdyz jeden disk vypadl, tak to nenabootovalo (lilo to zase vyresilo)

JF

Nejsem si uplne jist, ale da se nabootovat z /dev/md0 ?

Ja to resi tak, ze si udelam /dev/hdaX o velikosti 150MB jako /boot .

Navic tohle "/dev/md1  (/dev/hda2 a /dev/hdc2) .... swap" vas bude
zpomalovat.  Swap si umi rozlozit zatez na vic swap fs sam.

PS: zalamujte radky ...