Certifikace nezavirovane posty

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Úterý Květen 25 15:32:32 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> PS: O modifikaci posty nedovolenym zpusobem se shodneme, zajimal by mne
> Vas nazor na ruseni nebezpecnych pripon souboru, at uz formou:
>
> - zniceni prilohy a nahrazeni vysvetlujicim textem
> - zniceni dotycne prilohy bez nahrady
> - prejmenovani na neskodnou priponu
>
> 	Vsechny tri maji stejnou skutkovou podstatu - modifikuji zpravu
> uplne ve stejnem rozsahu jako paticka od SMTP serveru...

Myslim, ze modifikace hlavicek je legalni. Uzivatel totiz posila zpravu,
tj. nejaky text + prilohy. Hlavicky IMHO nejsou soucasti zpravy, kterou
on rozesila - jsou tam jako informace, ktere slouzi pro doruceni zpravy.

Proto mi pripada, ze pridani hlavicky "zprava zavirovana, spustte ji"
;-) je v poradku. (Pro jistotu - je to pokus o vtip.)

S pozdravem
--
Jirka 'Eagle' Novák
registered linux user #173581