IPtables a filtrovani podle MAC adres

Michal Koblizek m.koblizek na seznam.cz
Úterý Květen 25 17:32:47 CEST 2004

Jirka 'Eagle' Novak napsal(a):

> Pres IP adresy. Resil bych to asi tak, ze adresy by prideloval DHCP
> server (staticke podle MAC adresy) v kazdem segmentu site. Tim padem
> Vy vite, ktera IP adresa nalezi konkretni MAC adrese... atd.
>
> Treba nekdo prijde s lepsim napadem, tohle je prvni myslenka...
>
> S pozdravem

Takhle uz to mam "provizorne" uz asi pul roku. Ale pocet uzivatelu
pribiva a zmenit si adresu z nepovolene na povolenou muze kazdy, tak sem
chtel prejit na neco bezpecnejsiho. Bohuzel nevim jak do budoucna pujde
resit firewall na kazdem routeru zvlast. Myslel jsem ze to pujde
jednoduse na hlavnim routeru/gatewayi/serveru :-), no ale vypada to spatne.
Kdyby mel nekdo zkusenosti s provozem takoveto 'roztahane' site a vedel
by nejake reseni budu rad kdyz se mi ozve.

Jinak dekuji za spolupraci a rady ode vsech.
S pozdravem Michal Koblizek