mail server hlasi: 511 open proxy

Jan Nemsak janko na janko.sk
Úterý Květen 25 18:00:22 CEST 2004

to mas pravdu.
ale urcite je to linuxovy program a pouzivam ho uz ten nejaky rocik a
vzdy som riesil problemy s nim (aj sendmailom) na linux.sk alebo
linux.cz, len tebe sa zrazu teraz ta tema nepaci.
Beriem to trochu osobne ked mi niekto napise ze to sem nepatri a ja si
myslim ze patri...
Skus najskor vycistit konferu od zjavnejsich OT, napr.o FreeBSD a pod.
ked uz mas nutkanie nieco robit...

A prosim nespravaj sa ako vlastnik konferencie, lebo konferencia podla
mna je vlastnictvom vsetkych co do nej prispievaju, aj ked niekto pre nu
poskytuje technicke a hardwarove zazemie, za co som mu vdacny, ale
vyprosujem si aby sa mi niekto vyhrazal citujem:
"Ak ano, plati este stale ze ludia pisuci sem o MTA maju byt poslani...
inam?"

Jednoducho za jeden prispevok o MTA do konferencie ma chces vyhodit ci
co?

Inac si uvedom ze v pravidlach je nieco o vugarizmoch a termin v termine
"poslat do sice sa do konferencie nemaju posielat vulgarizmy, myslis ze
ked napises "poslat do ... inam" ten vulgarizmus uz akosi je, resp. je
to velmi diskutabilne ci tam je alebo nie ale urcite je to velmi velmi
na hranici.

Jano

Dňa Ut, 2004-05-25 at 16:56, Matus UHLAR - fantomas napísal:

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311