Info o prihlaseni na FTP ucet

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Květen 25 23:18:38 CEST 2004

On Sun, May 25, 2003 at 09:54:59PM +0200, Vladimir Rengevic wrote:
> Pekny den ;o)

Opravte si čas. Tedy vlastně letopočet... :-)

> mam drobny problem - potreboval by som u urcitych uctov zaslat mailom
> informaciu,
> ze bol niekto nalogovany. Klienti mi posielaju subory a potrebujem
> vediet kedy sa to komu
> podarilo. Pokial sme to riesili modemom mal som to v dubore .logout a
> chodilo to krasne.
> Da sa urobit nieco podobne aj pre wu-ftpd? Pripadne - prehliadol som
> nieco v dokumentacii?

Kdysi jsem potřeboval něco podobného, konkrétně kdykoli někdo uložil
soubor do určitého adresáře, spustit na něj program, který ho zpracoval.
Nakonec jsem to řešil sledováním logu a parsováním připisovaných řádků.
Ve vašem případě by asi byla schůdná i možnost napsat PAM modul, který
by provedl vše potřebné a přidat pro FTP položku pro "session".

Ale dnes už bych asi podobné věci spíš řešil uploadem přes HTTP (místo
FTP) a zpracováním PHP skriptem.

                                                         Michal Kubeček