Certifikace nezavirovane posty

Roman Beitl beitlr na gw.krasno.cz
Středa Květen 26 08:44:38 CEST 2004

On Wed, 26 May 2004 08:27:02 +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek
<janousek na fonet.cz> wrote:

> [...]

V uvodnim prispevku jsem zapomel napsat, ze nase firma neni ISP nebo firma
poskytujici SMTP server pro treti strany. Jedna se o SMTP server soukrome
firmy a jetli mi sef(majitel firmy) rekne, ze chce vsechny
prichozi/odchozi mejly zamestnancu takto certifikovat, popr. z nich
odstranovat prilohy dle nejakeho klice atd., tak se to pokusim udelat,
kdyz tusim ze je to do nebe volajici blbost, snazim se vysvetlit, ze nejde
o dobry napad. Kdbych mel jen poskytovat sluzbu mejloveho serveru pro cizi
firmy tak se tech mejlu ani neotknu a necham je v originalnim tvaru.

Dekuji vsem za odpovedi, nema smysl asi dele toto rozebirat, jak do mejlu
tu paticku dostat jsem se ani naznakem nedovedel, ale ze je to pomalu
trestne uz ted vim :-)

--
Roman Beitl