.config na IBM server

luc xxlucas na centrum.cz
Středa Květen 26 09:02:43 CEST 2004

Michal Jezek wrote:

>Mám. Aspoň podle tohohle jo. Jo a mimochodem ta samba funguje! Prakticky jsem nepoznal rozníl před tím a potom.
>
>Kousek cmb.conf:
>
>[global]
>   security = server
>   password server = ice-pdc.ic-energo.cz
>   workgroup = ic-energo
>   server string = Samba Server
>   encrypt password = yes

ad samba >>> samba je distribucni nebo kompilovana ze src? U jedne verze
samby jsem mel podobny problem, ze po kompilaci noveho jadro vse bezelo
ok, jenom v logu se objevovaly podobne hlasky.Tenkrat jsem to vyresil
update samby na posledni verzi (nerikam ze je to reseni) U RH by update
nemel byt problem.

>a kousek souboru .config:
>
>CONFIG_SMB_FS=y
># CONFIG_SMB_NLS_DEFAULT is not set
># CONFIG_SMB_UNIX is not set
>
>      Díky, Michal Ježek.

ad kompilace, pouzil jsi vanilla z kernel.org nebo distro src??? nekdy
clovek na neco zapomene.... do dostro jader se pridava nekolik ficur
takze ....

                                 luc

ps. jinak muzes i firemnim mailem (lukas oboril), zkus mi poslat celej
.config, kouknu se.