Certifikace nezavirovane posty

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Květen 26 10:15:40 CEST 2004

	Nevim jaky defaultni sendmail.mc, ci lepe sendmail.cf mate na
mysli, ale podobneho chovani jsem si nevsiml - a do Received (tu, kterou
si sam generuje) si muze poznacit co chce (ostatni mi nechava na
pokoji)... Muzete byt konkretnejsi?