Certifikace nezavirovane posty

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Květen 26 10:53:29 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:

> Obavam se, ze do Postfixu milter rozhrani neni. Jestli ano, bylo by to
> zajimave.

rozhrani milter je soucasti sendmailu, tedy jiny postovni program ho nema,
mozna ma neco velmi podobneho, nevim. Pokud je mi znamo, Clamav sam o sobe
podporuje pouze milter rozhrani, pokud chce uzivatel pouzit neco jineho, musi
hledat dalsi software, ktery spolupracuje s jeho postovnim programem a
zaroven s clamav. Co je k cemu potreba je soucasti dokumentace Clamav. Pak uz
zalezi na to doplnujicim software (amavis, napr.), zda umi "certifikovat"
postu. Sam Clamav umi jen milter, obsahuje program clamav-milter a ten tu
"certifikaci" umi. Takze - hledat u prislusneho doprovodneho programu, ktery
je treba nainstalovat zvlast.

--
Zdraví
Petr Vejsada