presmerovanie, mplayer - nad moje chapanie

iko iko na kamarad.cz
Středa Květen 26 11:08:09 CEST 2004

zdravim

robil som jeden bash skript. zrazu som si vsimol chybu jednu vo vypise,
tak som sa snazil odstranit. nepodarilo sa mi a nechapem ju.

dam si prehrat film
mplayer film.avi

vsetko bezi ako ma, vo vypise mplayeru neni ziadna chyba...
ale dam si
mplayer film.avi >/dev/null

a prvy riadok mplayerovho vypisu na chybovu konzolu je
: No such file or directory

nepochopim, preco pise no such file. neni to tak, ze bash spusti mplayer
bez toho "parametra" presmerovania? ta "chyba" plati aj pre druhu
konzolu. ja som myslel, ze to bash presmeruje a mplayer nema o tom sajnu...

iko