Certifikace nezavirovane posty

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Středa Květen 26 12:19:49 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
Fajn, takze vsechny antivirove programy, ktere odstranuji viry z emalu
by se nemely pouzivat?
Kdo za jejich pouzivani pujde sedet? Autori techto programu,
administratori, kteri je pouzivaji nebo jejich sefove, kteri to adminum
naridili?

Pokud mate pravdu, pak by bylo nejlepsi podat trestni oznameni na
neznameho pachatele, aby se to konecne vyresilo.

Libor