jak specifikovat cesty ke knihovnam pro configure?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 26 17:07:44 CEST 2004

Miloslav Trmac wrote:

> Uplne obecne pomoci CFLAGS (resp. CPPFLAGS) a LDFLAGS:
> ./configure ... CFLAGS='-I/cesta/k/hlavickam' LDFLAGS='-L/cesta/ke/knihovnam'
> 	Mirek

Dekuji za prispevek, dal jsem si jej do poznamek. Nicmene se mi to s
pomoci pana Vojty podarilo "rozlousknout, takze ted uz jen louskam jiny
problem, aby se dana knihovna vubec dala napojit :( Zatim mi rika

     import SQLRelay, DateTime
ImportError: No module named SQLRelay

a pritom tam je...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!