Vyuziti CPU a HDD

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Květen 26 17:10:31 CEST 2004

On Wed, May 26, 2004 at 03:04:38PM +0200, Phill wrote:

> Ano, pravdepodobne mate pravdu. Divne je ze pri jakemkoliv
> cteni/zapisu je vyuziti CPU pomerne velike, posilam proto
> jeste vypis o via chipsetu. Pro jistotu jsem vymenil kabely
> za 80ti zilove, deska je ale starsi tak to ani nepozna. Jen
> tim zmyzeli hlasky v logu. Vyzkousel jsem jeste originalni debiani
> kernel 2.4.18-bf24, ale nic se nestalo. Zkousel jsem i ruzny
> tweakovaci parametry hdparm (-c1 -d1 -X66), zapnout/vypnout
> v biosu prefefetch, blockmode.

Mate tam ATA/33 chipset, takze zapomente na 80 zilove kabely a za
soucasne vykony si pogratulujte. Lepsi to asi moc nebude.

> Highest DMA rate:                   UDMA33
[...]
> Transfer Rate:   33.3MB/s   3.3MB/s  33.3MB/s   3.3MB/s

Zkontrolujte si zapnute DMA. Pokud vam to nestaci, zkuste si pujcit
ATA/66 nebo lepsi PCI radic...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz