Vyuziti CPU a HDD

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Středa Květen 26 18:54:43 CEST 2004

> Mate tam ATA/33 chipset, takze zapomente na 80 zilove kabely
> a za soucasne vykony si pogratulujte. Lepsi to asi moc nebude.

80ti zilove kabely jsem tam dal z nouze, kvuli hlaskam v logach
(status=0x51{DriveReady SeekComplete Error}....)a ejhle ony zmizely :-)

Zda se mi divny aby na takovym PC byl ten vykon takhle maly,
neprijde mi to jako standartni chovani, viz jak nekdo psal, ze
na horsim PC mu to lita 20MB/s. A tenhle disk to musi zvladat
jeste rychlejc.

Spis mam podezreni, ze kdyz vsechno ukazuje, ze HDD je v DMAcku,
tak ve skutecnosti jede v PIO. Mam ale odzkouseno, ze kdyz snizim
rezim na PIO x, tak rychlost pomalu klesa. Cekal bych ale razantni
odlehceni CPU a zvyseni rychlosti pri pouziti DMA :-(

Neni volnej PCI slot :-(

Kazdopadne diky za veskere napady!