Vyuziti CPU a HDD

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Středa Květen 26 18:59:33 CEST 2004

> BX98), ale
> pisu, ze mi
> Pokud se nepletu, tak Rajske jablicko BX98 koncilo na disku 32GB.

Nevim presne, ale na 100% jsem na desktopu mel 32GB Hdd,
akorat mi jel rozhodne rychlejc nez par MB/sec. Uplne jsem si tehdy
liboval, jak tech 7200otacek frci.

Jeste doplnim svuj predchozi prispevek, ze na P150 mam 2.5GB a
hdparm vypada takto:

/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  3.96 seconds = 32.32 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  7.49 seconds =  8.54 MB/sec

Problem tedy asi musi byt nekde mezi
((chipset, disk, cpu) <--> linux).

-Phill