Kvalifikovany podpis I.CA na linuxu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Středa Květen 26 23:37:55 CEST 2004

Zdravím,

pojal jsem jalový nápad dopisovat si se státními orgány elektronicky a
zatoužil jsem proto po kvalicikovaném certifikátu I. certifikační
autority. podíval jsem se na web, ale tam o použití na linuxu ani
zmínka. napsal jsem tedy na podporu, jak že to je s linuxem a odpověděli mi:

Dobrý den,

lituji, ale takové informace Vám musí poskytnout podpora zmíněného systému.

S pozdravem,
Pavel Čekal
I.CA

No a tak se dovolím obrátit se na konferu.

V současnosti provozuji na stanici MDK 10.0 a jako poštovní klient je
mozilla. občas používám openPGP/enigmail pluggin pro mozillu a mohu
podepisovat pomocí PGP. Předpokládám, že princip je stejný. Jde pouze o
to, že od nich dostanu disketu s klíčem, ten si nějak naimportuji a budu
podepisovat.

nicméně mi chybí praktická zkušeno a klíč přece jen není zadarmo. ptám
se proto. Máte někdo praktickou zkušenost? ať již s nasazením na mozille
nebo jiném poštovním klientovi. jde mi výlučně o poštu, ne autentifikaci
webu.

děkuji

--
Daniel Hrbac