Vyuziti CPU a HDD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 27 00:40:56 CEST 2004

Phill napsal(a):

> 80ti zilove kabely jsem tam dal z nouze, kvuli hlaskam v logach
> (status=0x51{DriveReady SeekComplete Error}....)a ejhle ony zmizely :-)

Já doplním i když máte starý řadič + nový disk který umí já nevím co
(UDMA999999) tak je dobré mít 80žilový kabel i na PIO 1.

Důvod do staré 486ky jsem dával 20G disk řadič uměl pouze PIO no a
připojil jsem ten disk a nechtěl fungovat tak jsem myslel že je problém
v řadiči ovšem ještě když jsem s tím dělal pokusy a omylem dal 80žilový
kabel tak najednou disk začal šlapat, vyměnil kabely za 40žilový a
nešlapal, takže ten disk si kontroloval co je tam za kabel a jak nebyl
80žilovej tak si neškrt.

Prostě zajímavý poznatek z praxe.

|    ICQ    179223500                    |