jaky FS na externi disk

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Květen 27 08:58:04 CEST 2004

>Reiser by mel byt v poradku, pokud to je maly disk tak sice ten
>zurnal s pevnou velikosti nebude moc prospesny, ale to asi nebude
>ten pripad.
>
>XFS take spolupracuje velmi dobre, ale nevim jak je to s nim
>ve 2.4 jadrech

ja pouzivam ReiserFS,  v soucasne dobe na vsech diskovych oddilech,
krome malych oddilu typicky /boot >> tam pouzivam ext2. XFS jsem
pouzival a pouzivam na serverech, na velkych diskovych oddilech, kde
jsou ukladany velke soubory, typicky ISO images, video atd.... s
ReiserFS i XFS bez problemu.ReiserFS ej v pohode na 2.4 i 2.6, XFS bylo
v pohode taky u MDK i na 2.4(tusim ze i na RH). Volil bych neco z techto
dvou.

                                             luc