Samba3 PDC

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Květen 27 09:37:45 CEST 2004

On Thu, May 27, 2004 at 08:59:18AM +0200, Petr Hahn wrote:
> mohl by mi prosim nekdo pomoct?  samba 3.0.2a jako PDC - driv
> nainstalovani klienti (WXP) jsou ok, ale novy pc do domeny nepridam -
> "domena neni pristupna nebo nelze pripojit" proste mam nekde chybu ale
> uz ji po dnu patrani nevidim pokud by se nasel nekdo ochotny - ozvete
> se mi mimo konferu dik

Asi mate blbe 'add machine script' v smb.conf a nechce vam to
automaticky pridat ucet stanice. Muzetet to udelat i rucne.

V pripade, ze dane stroje maji v systemu jiz sve ucty (jmenomasiny$),
tak ty ucty odstrante a vstupte do domeny znovu:

smbpasswd -x jmenomasiny\$
userdel -r jmenomasiny\$

--
                        Milan Kerslager