VPN

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Květen 27 10:14:00 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Certifikovaní odborníci MS tvrdí, že to nelze přes několik NATů
> (Linuxových) protáhnout. Naopak jiní lidé tvrdí, že jim PPTP (nikoli
> Terminal services - nezaměňovat!) takto funguje - mne osobně to čeká asi
> tak za týden, mohu poreferovat... (zejména mi není jasné, jak bez
> explicitního tunelování je tam možné protáhnout ten GRE; 1723 či kolik
> via TCP je základní škola, bohužel to není vše)

U nás to přes cisco NAT nefunguje.

> 	Mohu se zeptat na původ tohoto klienta? Já jsem našel jednoho,
> jehož vývoj skončil u WinNT, možná Win2000 a jeho poslední build je asi
> tak 2.5 roku starý, pokud si dobře pamatuju (řešil jsem to shodou
> okolností koncem minulého týdne)

Omlouvám se. Ten můj klient používá Windows 2000, moc se v těch
verzích Windows neorientuji.

Ale jsou s tím problémy. Například klient se tvrdošíjně odmítá
přes všechna klikací nastavení automaticky nastartovat a je
potřeba jej spouštět pomocí bat souboru.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX