VPN

Jan Nemsak janko na janko.sk
Čtvrtek Květen 27 10:21:49 CEST 2004

ja pouzivam s uspechom openVPN,
Splna vsetky vami kladene poziadavky, pouzivam to vo viacerych firmach,
linux <-> linux, linux <->windows XP

Pod windows to pre userov nie je az take klikoidne, ale spravil osm im
dve ikonky, jedna pusti VPN, druha nastvi routovanie
Paci sa mi ze podporuje autoriazciu okrem statickeho kluca aj pomocou
ssl (hlavne preto, ze mozem zabezpecit pustenie na klientovi heslom -
fraza potrebna na pouzitie privatneho kluca)

Konfiguracia vobec nie je zlozita, pekne popusana, pomocne skripty pre
generovanie klucov, ukazky roznych nastaveni.

Jano

Dňa St, 2004-05-26 at 21:09, Vlada Macek napísal:

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311