OT - Re: Certifikace nezavirovane posty

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Květen 27 10:12:06 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Vsimnul jsem si v postovnim zakone dvou zajimavych veci:

- pro ucely tohoto zakona se postovni zasilka hned v uvodu
definuje jako pisemnost ve fyzicke podobe

- tuto sluzbu lze provozovat jenom na zaklade postovni licence,
ktera klade na provozovatele tak prisne pozadavky, ze ji zadny
ISP neni schopen ziskat

Takze na elektronickou postu nelze IMHO postovni zakon aplikovat.

Ale obavam se, ze ostri hosi s pravnickym titulem v kapse budou
mit zcela odlisny nazor  ;-)

pk