Certifikace nezavirovane posty

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 27 20:20:31 CEST 2004

Jan Havlicek wrote:

> [...]

	Predpokladam, ze pred NotifyToSender delate resloving shody FROM s IP
adresou odesilatele :-).
	A taktez doufam, ze informujete adrestata o odmitnutem Emilovi. Pokud
ne, pak to sice neni _trestne_ ale je to _na_zabiti_.
	A kolikkrat se Vam nasazenim teto politiky zvednul trafic ? Pravda.
Tohle Vas asi nezajima.

	IMHO z tohohle neni zadne _rozumne_ reseni. Pokud se chci chovat
_absolutne_slusne_, tak ti, co se slusne nechovaji (viry, BFU, ...) mi
TEZCE znesnadnuji zivot. Abych si alespon trosku zjednodusil zivot,
musim se zacit chovat racionalne, ale bohuzel ne _absolutne_slusne_. Dal
je to uz jen otazka osobni volby/hranice. Bohuzel, soucasna agresivita
tech mene slusnych je omezena/omezitelna pouze a jenom
_alianci_slusnych_ (cti zakony). Internet je tezce _globalizacni_
fenomen, pricem neni ani naznaku _globalnich_ zakonu
(sedumsetpadesatousestou vaznou notu RadyBezpecnosti nepovazuju ani za
naznak zakonu). Az bude sireni viru a SPAM trestne a trestano i v
Papua/NovaGuinea (omlouvam se jejim obyvatelum za zneuziti jmena zeme
:-), pak nebode nutne odstranovat prilohy. Pak MOZNA bude lip.
	Vlastne : Jednou bude lip. Akorat my se toho nedozijem. Holt zijeme
tady a ted, takze musime delat kompromisy ci hledat reseni. Jedno mne
napada, zakladam nove vlakno :

Zabezpecena posta [Was : Re: Certifikace nezavirovane posty]

	Ales