Nechodici "dual personality" na sambe 3.0.4

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Květen 28 08:29:10 CEST 2004

Dobry den

upgradoval jsem na fedoru core 2 (z RH9) a narazil jsem na nekolik problemu:

nechodici security level = share , to jsem poresil upgradem na sambu 3.0.4 ze
samba.org, ale nechodi mi dual personality.
Mam smb.conf ve kterem nemam zadne definovane share a podle nazvu includuji
dva konfiguraky ve kterych jsou definovany share. Problem je v tom ze se
neincludne spravna definice sdileni kdyz jdu na sekundarni netbios jmeno, ale
pouzije se definice z primarniho jmena.
A by to nebylo tak jednoduche tak sem tam vyjimecne nekdy se to funguje. Po
restartu windowsiho klienta to fungovat prestane.
Na sambe 2.2.7a mi to chodilo bez nejmensich problemu.

Netusite v cem je zrada, co se zmenilo a ja to prehlid?
Diky

(primarni netbios jmeno je petrz)
Diky
smb.conf (kraceno)