IBM ThinkPad T23 a externy monitor

Pátek Květen 28 23:58:17 CEST 2004

On Fri, 28 May 2004, Jan Nemsak wrote:

> Ono to vyzera tak, ze ked mam prepnuty vystup aj iba na externy monitor,
> ked pustim XFree tak sa to prepne hned na LCD, tak si deekne 1024x768 a
> ide v tom rozliseni...

Nevim, jaka je v T23 grafika. Driveru pro Radeon (co je treba v moji
R40)  by mohlo jit nastavit jiny mod pro externi monitor pomoci Option
CloneMode, ale asi jsem to nikdy nezkousel (experimentoval jsem jen
s multiheadem, kde se mi jiny videomod pro druhy head nastavit podarilo).

Mozna by take mohlo fungovat to, ze se pres Fn+F7 prepne na zobrazovani na
externi monitor a pak se zmeni velikost displeje pres xrandr (akorat je
treba mit window manager a spol. co se s tim vyrovnaji).

> Rozmislal som aj nad tym ze CTRL-alt + - zmenit rozlisenie, ale na na
> tom notebooku sa neda vyvolat numericka klavesnica...

Prave ze funguje, ale pod X se NumLock na Shift+ScrollLock tluce
s jinou funkcim (tusim, ze to zapinani PointerKeys). Ale lze to
softwarove pres setleds -L +num < /dev/console  (vypne se -num (*))

Je to svazane s ledkou: jak se rozsviti, tak cast klavesnice zacne
fungovat numericky...ovsem X o tom nevi, takze cislice funguji jako
sipky, ale Ctrl+Alt+Plus/Minus funguje.

Krome toho lze take pouzit xvidtune -next/-prev.

(*) Doporucuji si ten prikaz pripravit predem, protoze neni uplne
trivialni ho napsat v okamziku, kdy prestane fungovat pulka pismen. :)