debian problem po upgrade - (numlock, mplayer)

Ondrej Holecek xholece1 na aisa.fi.muni.cz
Sobota Květen 29 20:36:19 CEST 2004

Zdravim

asi pred tydnem jsem udelal docela rozsahly upgrade (apt-get upgrade).
Upgradovalo se asi 50 balicku. Po tomto upgrade nastaly 2 problemy:

1: Nefungoval numlock. To jsem vyresil takto:

 	http://lists.debian.org/debian-x/2004/05/msg00693.html

2: Zacalo se v mplayeru/subtitles spatne zobrazovat 's' a 'z' (s hackama),
'y' (s carkou) a 'c' (s hackem), jak to vypada, se nezobrazi vubec.

'z' se nezobrazuje s hackem ale s teckou (moc divne). Tytulky jsem
prekodoval il2<->1250, problem setrvava. Zkusil jsem si stahnout z
http://www.MPlayerHQ.hu nove fonty a spustit mplayer s parametrem -font.
Nepomohlo. Smazal jsem mplayer.conf a vsechny parametry jsem nastavil
rucne. Take nepomohlo. locales jsem nastavil na cs_CZ i na us, take
nepomohlo.

Tak jsem tedy stahnul mplayer a prelozil si ho sam. Tam uz je vse v
poradku.

Setkal se nekdo s necim podobnym na mplayeru z distribuce?
jde o mplayer 1.0-pre4-0.4, xfree  4.3.0.dfsg.1-2

Ondrej Holecek, student at fi.muni.cz <xholece1 na fi.muni.cz>
Alternative e-mail: <smrt na linux.fjfi.cvut.cz>
My GPG key fingerprint = 64C6 F684 CEA9 FFE3 1FB9  D290 7524 90C6 2F32 D73C