Re: presmerovani

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Sobota Květen 29 23:33:13 CEST 2004

> Ten popis problému opravdu není srozumitelný. Jak poznáš, že to nepřekládá?
protoze svuj lokalni smtp server pouzivam, protoze jsem prrsel na jineho isp a tak mi pri pripojeni klienta smtp.ticali.cz (ten skutecny) nahlasi, ze me mail nenecha odeslat, nepodporuje relaying...to by ten muj nedelal
> Jen podle toho, že to nefunguje nebo sleduješ pakety?
>
> Zkusím ale nastřelit, kde by mohl být problém a jak ho řešit.
> Předpokládám, že z místní sítě nechceš posílat poštu na tiscali a pak zase
> přijímat, ale chceš jí poslat přímo na lokální poštovní server. Asi
> nejsprávnější by bylo na lokálním DNS serveru nastavit, že smtp.tiscali.cz
> má adresu 10.100.120.26 a nebude co řešit, protože všechny počítače budou
> posílat přes lokální server. Podobně je možné tuto informaci napsat do
> souboru hosts na všech počítačích.
o tomto reseni jsem premyslel, ale zatim vyuzivam dns, na ktera nemam pristup

> Řešení pomocí iptables je také možné, ale mimo DNATu je potřeba udělat
> zároveň SNAT na adresu počítače kde se dělá DNAT, protože jinak se pakety
> vrací přímo odesílateli, ale se špatnou ip adresou (místo adresy
> smtp.tiscali.cz je 10.100.120.26) a to se odesílateli nelíbí.
ano, to udelam, jen to zatim problem neresi

omlouvam se tedy za nesrozumitelnost a dekuji za nvrhy
Vomacko

2880 minut zdarma! Provoláte je všechny? Vyberte si víkendové volání až na rok zdarma. www.oskar.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74046&section=/