ipac-ng na systeme bez libipt_standard.so, SOLVED

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Květen 31 13:15:31 CEST 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> ma nekdo zkusenost s provozem ipac-ng na systemu, kde
> jsou iptables bez dynamicky zaveditelnych modulu, tedy
> maji vse napevno v sobe? Podle vseho se ipac-ng snazi
> dlopen() na libipt_standard.so, ale jelikoz tato knihovna
> neexistuje (je staticky v iptables), zkolabuje
> (...)

Vyresil jsem to tak, ze jsem si stranou prelozil moduly  a na cilovem
systemu je umistil do /usr/local/lib/iptables. Staticke verze spustitelnych
binarek iptables jsem ponechal beze zmeny, protoze ty jedine tam vzhledem
ke specificnosti systemu funguji. Ipac-ng se zda funkcni.

S pozdravem
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035