Konflikt adres na PCI

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Listopad 1 08:28:08 CET 2004

Zdravím !

Potřebuju rozchodit PCI kartu (SCSI řadič) a narazil jsem na problém -
driver (modul) mi hlásí kolizi IO regionu.
Pohledem na lspci ji skutečně vidím (se síťovkou). Problém je ale v tom, že
nemůžu přijít na způsob, jak z toho ven.

Server (asi) nemá v BIOSu možnost přiřadit adresy ručně a v Linuxu (2.4.19)
jsem zase nenašel způsob, jak je konzistentně změnit. Přesněji, pomocí
setpci nebo zápisem do /proc/bus/pci/... se mi (asi) podařilo hodnotu změnit
na kartě, jádro ale má nějaký "registr", ve kterém si pořád pamatuje tu
původní hodnotu (lspci, /proc/pci) a odtud si to asi bere i driver.

Pomůže mi někdo jak na to ?

M. Vancl