problem s cestinem

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Listopad 1 10:36:30 CET 2004

Dobry den,

v jedne z firem jsme postavili souborovy server na sambe (Fedora Core 1).
Dosud jsme pristupovali na data z klientu Windows vsech verzi a vse se
zobrazovalo hezky cesky....ted jsme do firmy dali dva linuxove klienty
(mandrake 10) a pokud v koquerororu pristoupim na data (smb://dataserver/),
tak vse vidim hezky cesky a mohu to pouzivat, problem je, pokud chci sdilene
disky pripojit mountem napevno do nejake slozky. At zkousim nastaveni
iocharset a codepage jakkoliv, nikdy se mi nepodari zobrazit cesky vse
spravne...

Proc to resim, klient chce na mandrakovi pouzivat OO a ten samozrejme
neotevre soubor, ktery neni nekde pripojen mountem....pokud otevru soubor z
konqueroru, je to v poradku, ale potreboval bych jej otevirat i primo z OO a
to uz nejde. Neposlal byste mi nekdo prosim vase nastaveni, jakym zpusobem
mate nahozenou cestinu na serveru a jakym zpusobem pripojujete disky na
linux klientech tak, aby to bylo hezky cesky?

Moc diky.

JP