x.org meni group ownership /dev/dri/card0

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pondělí Listopad 1 11:05:00 CET 2004

Pekny den,

> bohuzel, v console.perms se o /dev/dri/card* vubec nemluvi.

> Me se tohle ale nezda - prava pro /dev/dri/card0 se zmeni i v pripade,
> ze xka spustim primo pres startx, v tom pripade by se nejakej pam vubec
> nemel dostat do hry, ne?

Do hry se pam dostat muze.
Podival jsem se na nastaveni u me doma a console.perms vypada nasledovne
(jen dodavam, ze nemam ani nvidia ani 3dfx kartu, takze to nema vubec
vliv):

--------------------------------
# file classes
<xconsole>=:[0-9]\.[0-9] :[0-9]

# device classes
<dri>=/dev/nvidia* /dev/3dfx*

# perm.definitions
<xconsole> 0600 <dri> 0600 root
--------------------------------

treba tam to opravneni nastavuje implicitne a je treba to zmenit pridanim
toho /dev/dri/card*

Zkusil bych pripadne vypnout ten modul z /etc/security/xdm (nebo xserver).

Tak a tohle me napadlo ted, tj. nastaveni DRI v konfiguraku X.org. Mozna to
nakonec bude ono.

Section "DRI"
    Group      "video"
    Mode       0660