Kdy natahovat moduly on-demand nebo on boot (Re: Redhat, jak natahnout modul pri startu)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 1 11:57:37 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> [...]

Toto mě je jasné modul se natáhne když ho potřebuji.

Však podle mě to tak má být když něco potřebuji tak se zavede modul když to
nepotřebuji tak je i modul zbytečnej.

A pokud je to něco co tam musí být z důvodu HW (nelze to odstranit protože by
pak PC nefungovalo) tak by to mělo být napevno v jádře.

PS. Jenom tak pro zajímavost jaké moduly to ten dotyčný požaduje natahovat při
bootu ?

|    ICQ    179223500                    |