Kdy natahovat moduly on-demand nebo on boot (Re: Redhat, jak natahnout modul pri startu)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 1 13:59:04 CET 2004

Vladimir Smelhaus napsal(a):

> No jo, ale já jsem už na začátku psal, že se jedná o Redhat 7.2.

Pravě proto jsem psal že je to pro FC2 skuste kouknout zda neco podobneho neni i
u RH7.2 (já již nepoužívám tak starou distribuci takže se nemůžu kouknout)

> Nechme toho. Já umím ten linux přimět, aby si modul natáhnul. Jenom jsem
> se divil, že nikde není soubor, do kterého připíšu jméno modulu a ten se
> pak při startu natáhne. Viz Debian /etc/modules.

To bude tím že každá distribuce používá trochu jiný formát ? startovacích
souborů a startuje trošičku jinak.

Já když jsem se díval na jinou distribuci tak jsem koukal jak vyoraná myš jak to
tam je udělané. (samozřejmě po chvíli jsem se zorientoval :-) )

|    ICQ    179223500                    |