ultrapomale NFS pri ls -la

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 1 14:27:27 CET 2004

> flexibilnejsi, ale ve vetsine pripadu mene efektivni (ono je treba mit
> na pameti, ze NFS bylo navrzeno na lokalni site), takze NFSv3 pridalo
No, to SMB taky - viz pikantnustka s broacasty, atd. :)

> nove volani READDIRPLUS, ktere nacte obsah adresare i s atributy. Linux
> to umi pouzivat, ale zda se, ze ve Vasem pripade to z nejakeho duvodu
> nefunguje(nemate NFS3? mate spatne nastaveno kesovani na serveru?).
Popravde receno mi nejak unika, jak nastavit NFS3. Na obou strojich mam
jadro s nasledujicimi parametry: CONFIG_NFS_FS, CONFIG_NFS_V3,
CONFIG_NFSD, CONFIG_NFSD_V3. Musim pro NFS3 udelat neco vic? Jedinou vec,
kterou jsem jeste nasel je flag 'nfsvers=' pri mount. Jeho hodnota [2|3]
na celou vec nema vliv.

Co se tyka cachovani - nema byt spis na klientovi nez na serveru? A jak se
nastavuje? Nikde jsem o tom nic nenasel...

Jinak dekuji za detailni vysvetleni problematiky - erudovanych lidi je
potreba :)

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----