Problémy s tiskem přes sambu po Instalaci WINXP+SP2

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Listopad 1 15:26:29 CET 2004

Dobrý den
dovolím si problém rozšířit ( = už jsem z toho totální magor) :
odkud vezmou WXP ze samby infomaci, jaká tiskárna je připojena na
printserver - u jedné mi oznámí, že na serveru tiskárny není
nainstalován správný ovladač tiskárny (a může ji nainstalovat pouze
uživatel s právy administrátora):
smb.conf
[srv19prt1]
        path = /tmp
        printable = Yes
        print command = lpr -r -h -v -P%p %s

/etc/printcap
srv19prt1:\
        :sd=/var/spool/lpd/srv19prt1:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :rm=pc384:\
        :rp=prt1:

u jiné tiskárny ji nainstalují bez ptaní (i normální uživatel v
doméně):
smb.conf
[srv18prt1]
        path = /tmp
        printable = Yes
        print command = lpr -r -h -v -P%p %s

/etc/printcap
srv18prt1:\
        :sd=/var/spool/lpd/srv18prt1:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :rm=pc372:\
        :rp=prt1:

smbd -V
Version 2.2.8a
hledal jsem na samba.org
http://us3.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-
Collection/printing.html
ale mám asi před očima vlčí mlhu. Prostě nevidím někde zásadní problém.

Může mě někdo nasměrovat správným směrem?
předem díky

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705