[... bla bla bla ...]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 1 16:50:28 CET 2004

> Vážená paní/vážený pane,
  Uf, zase?

> obdrželi jsme Vaše sdělení, odpovíme Vám do dvou pracovních dnů.
>
> Vaše sdělení vedeme pod tímto označením: Sdělení #000640.
> Prosíme, používejte toto číslo jako odkaz pro Vaši následující komunikaci s námi.
>
> Děkuji jménem našeho týmu,
>
> Roman Šuk
> Ředitel péče o zákazníky
> Microsoft Česko a Slovensko
  No to jsem si schvalne rikal co je to za dylynu dneska a on je to nejaky
posuk z m$, to ma byt jako provokace? Nebo to slo fakt do konference?
Navrhuji vsechny dementiky s autoreminderem nemilosrdne z konference
vykopavat; nekdy se ty sr*cky musi naucit prestat pouzivat...

PS: jsem zvedav kolikrat to sem jeste prijde.
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz