SAMBA

tomas.kubin na pak.izscr.cz tomas.kubin na pak.izscr.cz
Pondělí Listopad 1 18:13:13 CET 2004

Zdravím všechny Linuxáře a především SAMBAře.

Mám rozjetý PDC na SuSE 9.1 a Sambě 3. Vše mi valí perfektně, až na
jednu chybičku se kterou si nevím rady.
Při přidávání doméhového uživatele do lokálních skupin
jakéhokoliv PC v síti mi windows vyhodí chybu: "Funkce výběr objektu
vrátila pro objekt uživatel neúplné informace. Objekt nebude
zpracován". Při přiřazování do doménových skupin funguje bez
problému.
S takovou chybou jsem se bohužel ještě nesetkal a ani vyhledávače
nepomohly. Kdyby kdokoliv věděl budu mu vděčny.