software raid na debianu

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Pondělí Listopad 1 20:51:12 CET 2004

zdravim linuxove guru,

dostal jsem ukol vytvorit software raid na uz instalovanem
debianu, non-raid. Jelikoz si nejsem "tak pevnej v kramflekach",
mam s tim docela problem. Lecos se mi potarilo vygooglit, ale
odkazy na howto, ktera se tykaji %SUB mi nejak nechteji chodit.
Nekolikrat jsem uz i malem schodil stavajici system.

Asi tak nejvice informaci jsem nasel v howto od jakoba
Ostergaarda, v1.1 ze dne 2004-06-03, ale nejak se mi nedari to
ustat. Asi to neni psane pro takove zajice jako ja...

Nevite nekdo o nejakem dalsim zdroji informaci tohoto druhu,
ktery by byl jaksi vice pro ty men chapave ??

diky
nonsense

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?