software raid na debianu

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Listopad 2 07:56:56 CET 2004

On Mon, 1 Nov 2004 19:51:12 GMT, nonsense na volny.cz <nonsense na volny.cz> wrote:

>  zdravim linuxove guru,
>
>  dostal jsem ukol vytvorit software raid na uz instalovanem
>  debianu, non-raid. Jelikoz si nejsem "tak pevnej v kramflekach",
>  mam s tim docela problem. Lecos se mi potarilo vygooglit, ale
>  odkazy na howto, ktera se tykaji %SUB mi nejak nechteji chodit.
>  Nekolikrat jsem uz i malem schodil stavajici system.

	Ja jsem pracoval nekolikrat podle

http://homex.subnet.at/~max/comp-15_raid.php

a direktiva "failed-disk" v /etc/raidtab je asi to, co hledate a potrebujete
nejvic.

Strucne:
1) pridat novy disk do PC
2) vytvorit RAID na novem disku, pridat tam i puvodni disk prave jako
"failed-disk" (system o nem bude vedet, ale nebude na nej zapisovat)
3) prekopirovat data na novy disk
4) nabootovat z noveho neuplneho raidu
5) udelat z failed-disk raid-disk a sesynchronizovat

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860